No Black Friday voor ons!

Dit is waarom:
Black Friday is van een leuk ééndags evenement uitgemond in een strijd van de grote jongens wie maar het meeste korting kan geven. En dat een maand lang. Begrijp mij niet verkeerd, ik koop ook heel graag met korting! Maar dan rijst de vraag, wat ga ik daar zakelijk mee doen? Hoeveel korting kan en wil ik geven?
We weten allemaal dat de grote ketens enorme hoeveelheden in kunnen slaan en daar dan weer een andere prijs voor krijgen dan de gemiddelde winkel, op deze manier kunnen ze zich dan ook die hoge kortingen veroorloven.
De kleinere retailers hebben te maken met een standaard inkoopsprijs en een bijbehorende adviesprijs en om hier de kachel te laten branden én een boterham te beleggen kan ik die stuntprijzen eenvoudigweg niet evenaren. Onderaan de streep wil ik natuurlijk wel iets overhouden.
Het is best een moeilijk jaar geweest voor ons en ik denk nog meer retailers, de voorjaars- en zomercollectie kon eigenlijk direct de sale in. Niet dat we dat gedaan hebben maar echt verkopen zoals andere jaren deed het niet maar gelukkig is de boel toch blijven draaien, mede door al die prachtige merken die we in huis hebben!
Dus dit jaar geen mega kortingsactie! Maar wat dan wel?
We hebben een winactie via FB en IG, je kunt € 50,00 shoptegoed winnen.
We hebben vanavond een FB Sale. Via deze Sale verkopen we wat overtollige voorraad van merken waar we mee stoppen, uitlopende collecties, een beschadigde verpakking of is het een showroommodel wat weg mag.
Alles is nieuw en mag voor een zacht prijsje weg!
- Claudia Fasseur
Comments 0